I gång igen = )

Har varit sugen på att blogga igen ett bra tag, men inte riktigt fått tummen ur så att säga...

Men nu kör jag!

Hoppas det finns någon som vill läsa, även om jag mest skriver för mig själv = )

Har tänkt att jag inte riktigt har tid att blogga, men så såg jag familjen Annorlunda igår och då var det en 10-barns mamma som bloggade! Hinner hon så hinner jag.

Vad har då hänt sen sist!??

MASSOR!!!
Det största är ju ändå att familjen utökats med en liten Saga =)
Helt sanslöst att hon kom till oss... Vi är så fantastiskt lyckliga över våran lilla docka!!!
Patrik har ju alltid velat ha 3 barn och kanske jag också, men efter Simon kände jag mig väldigt nöjd. Han var ganska "mycket" när han var spädbarn. Men man glömmer fort= )

Nu är Saga 3,5 månader och en glad liten bebis! Peppar, peppar så sover hon bra på nätterna också. Men sånt kan ju ändras . Men vi njuter så länge det varar.

Så.... Känns skönt att vara igång ; )


Kommentarer
Postat av: lillasyster ida

Jag kommer glädjeligen läsa din blogg.. :-) o snart ses.vi, som jag längtar!! Just nu är de full rulle i magen.. Man känner att bebisen är på väg att fixera sig.. Många hemska sparkar mot revbenen m.m riktigt härligt att få känna de rörelserna... Kraaam<3<3

2012-02-14 @ 11:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0