Urk....

Idag är det en sån där seeeg lördag. Iallfall för mig och Simon.... Sebastian och Patrik är iväg på hockeyträning.
Ute regnar (!!!) det. Fybubblan = (
I går var vi bortbjudna till ett par grannar lite längre bort, Sebastians klasskompis pappa med fru bjöd bort oss på glögg. Vädigt trevligt var det! Nu var det ju inte bara glögg som slank ner i våra strupar.. Så därav URK-rubriken.
Vi åt frukost hela familjen förut men efter S o P åkt så gick jag och lade mig igen. Simon ville inte lägga sig igen (såklart) så han spelade lite spel på tv:n.

Igår var vi på Backaplan en sväng. Sebastians skridskor behövde reklameras då ena skenan var böjd!? Väl inne på Stadium så hade de halva reapriset på massor av kläder och skor! Vi har inte varit ute på någon mellandagsrea då vi har alla de saker och kläder vi behöver. Men igår kom vi iallafall hem med 3 tröjor till Sebastian ett par skor till Simon och en tröja till Patrik och allt detta för 300!!! Underbart! Simon valde sina skor helt själv, det var ett par svarta fotbollsskor. Men det ser ut som ett par vanliga gympaskor så de blir ju toppen i vår! 70 kr kostade dom...


Nu ska jag rycka upp mig och gå in i duschen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0