Gnäll o skäll käring...

Oh, vad jag avskyr när jag är så trött så jag bara gnäller och skäller på allt o alla. Ikväll är det en sådan kväll.

På dagen idag hade jag tänkt att vi skulle ha en myskväll vi i familjen eftersom vi är lediga i morgon.
Vad jag inte kom ihåg då var att Sebastian hade hockeyträning mellan 17.45-19.05 och eftersom de samlas 1 timme innan så var det till att åka direkt efter jobbet... Puh.

Vad jag heller inte visste var att Patrik skulle glömma en annans kvinnas bilnycklar i sin jackficka och komma på det när han var hemma i Kärra kl 20. Så han fick snällt åka tillbaka till Frölundaborg med dom.

Så nu sitter Sebastian och äter middag här framför tv:n och Simon som för övrigt sov hela bilresan där på eftermiddagen sitter och spelar sitt Nintendo på toan  = )

Men visst kan vi väl kalla det för en mysig kväll...??!!

Ps. Jag körde Sebastian TILL träningen och P hämtade. Ifall någon undrade... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0