Svåra val....

Just nu väljer jag mella att gå och lägga mig en stund till eller att gå upp och börja rensa i barnens garderober...

Deras garderober håller på att svämma över av kläder men de använder bara en bråkdel av allt som finns där. En rejäl utrensning behövs verkligen.
De kläderna som Sebastian växt ur kan ju Simon ärva, men Simons kläder som är för små får jag ge bort till bättre behövande.

Idag är jag ledig och barnen är iväg i dagis/skola. Jag är även ledig i morgon och då är Simon ledig med mig. Sebatian går hem 13.20 direkt efter skolan. Onsdag som det är i morgon är ju våran aktivitetsdag = ) Fullt upp minst sagt....

Nej, jag tror jag sätter igång med garderoberna. Om jag lägger mig igen så blir jag bara seg och mossig och huvudet ( mer än vanligt ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0