Rensat och klart = )

Eller nej, inte klart. Min och Patriks garderober skulle också behövas gå igenom, men det får bli en annan dag. Jag höll på som bara den igår och fick undan allt som var urvuxet och annat talligt som de inte använder. Många kartonger upp på vinden blev det! Samtidigt tog jag ner två kartonger med kläder i rätt storlek till Simon. Så smidigt! Sen köper jag ju såklart nya kläder till honom också, han går ju inte bara i ärvda kläder. T-shirts och andra tröjor är nog det som återanvänds mest. Jeansen är inte jätteroliga då de oftast inte är helt up to date så att säga = ) De jag har skänkt bort till Uff eller andra organisationer. Men det som är fint åker alltså upp på vinden i väntan på att syrrans lilla kille ska växa i det = )

I dag är det onsdag och vi (jag) brkar ju ha fullt upp minst sagt. Men nu har Sebastian slutat med gitarrlektionerna. Han tyckte inte det var kul alls längre och då behöver han inte. Han har fullt upp ändå så att säga. Och sedan är det ju egentligen hockeyträning på onsdagar också men just idag ska Sebastian inte gå på det... Så det är bara simskolan för Simon som ska avklaras nu på fm.

Det ser ut att bli underbart väder idag så vi får nog se till att vara ute lite också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0