Nej men HEEEJ!!!!

Det var lääänge sedan!?

Jag har inte haft någon blogglust alls sen sist men nu ska jag ta mig i kragen och blogga lite.
Jag tänker inte göra någon större sammanfattning av den tiden som gått för jag minns knappt själv vad jag/vi gjort!?
Ja, vi har varit i Sälen. Just det. Och Sälen kombinerade vi med magsjuka. Bra timing, som vanligt!

Annars går livet och vardagen sin gilla gång här i våran familj, med jobb, dagis, skola och träning. Träningen står Sebastian för = )
Han ÄLSKAR sin hockey och har blivit enormt duktig!!!!

Simon tränar på att lära sig simma... Även han är superduktig. Vi bytte simgrupp pga ett tvillingpar som förstörde för hela den övriga gruppen. Då hamnade Simon i en fortsättingsgrupp istället för en nybörjargrupp. Men simfröken tycker att det går galant! Skönt.... Vår lilla fisk = ) ( Vattuman ; )

Nu ska jag avsluta (redan). Ska till jobbet och jobba den udda tiden 10-16.30.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med lite blogg uppdatering! Det gillar vi:)! Puss F

2011-02-07 @ 09:52:38
Postat av: Linda

Hahaha!

jag ska försöka vara lite flitigare på det nu...

2011-02-07 @ 17:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0