Jaha ja....

Tog just belutet att vara hemma från jobbet hela helgen också...
Ryggen är något bättre fast långt, långt ifrån bra. Jag kan gå utan att det skär som knivar i den, men samtidigt svider (??) det något djävulskt!? Allrahelst nattetid. Varje gång jag vänder mig så vaknar jag.
Nog om detta.

Barnen leker för fullt däruppe just för tillfället. De har ömsom grälat och ömsom lekt bra. Vi var på väg ut en sväng nu innan lunch, men tog ett gemensamt beslut att äta lunch först och sedan gå ut.
Sebastian har klätt på sig men Simon går fortfarande i morgonrock. Morgonrocken är hans nya favoritplagg = )
Jag hittade den på vinden när jag rensade/tog ner nytt. Tyvärr är den i minsta laget så jag ska nog köpa honom en ny och större.

Ja, annars går livet sin gilla gång... Har inte så mycket mer att skriva om just nu.

hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du uppdaterar! Det gillas:) Pusss F

2011-02-17 @ 19:34:24
Postat av: L

Bra att du läser = )

2011-02-18 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0