Det fattas en...

Jag skrev ju igår att denna bloggen inte skulle handla om vad vi gör eller inte gör, men nu kommer det ändå ett litet inlägg om vad jag gör:

JAG SAKNAR MIN MAN!!!!

Det är vad jag gör.

Vi har varit tillsammans sedan Jesus gick i kortbyxor... Kankse just därför som jag tycker att han fattas mig /oss.
Det blir inte riktigt samma sak med helg när man är gräsänka.

Men jag har ändå småkillarna som sällskap. De övar just nu på något i köket ( brottning??) och har fullt upp med det = )

Ska tända lite ljus och ta mig ett glas vin (till)... Så får vi nog kvällen att gå också.

Jag är bra på det här att tycka lite synd om mig själv ; )

Jag tänker ändå att denna saknad måste tyda på något bra!?
Typ att jag fortfarande tycker att Mr P är mannen i mitt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0