Klantig x 2 ( minst )

Ja, herregud, det blir inte alltid som man tänkt = (

I går bröt jag lilltån. Så jä-la klantigt. Jag slängde upp toadörren och PANG så gick tån av. Ja, inte bokstavligen såklart, men ändå. Grejen är att jag gjorde EXAKT samma sak i söndags och hade rejält onte länge så jag tror att det var en spricka i skelettet redan då. Och sen när jag då gjorde samma sak på samma ställe igår så gick den av.
Man gipsar inte en lilltå, den ska bara tejpas i hop med granntån för att hållas på plats så att säga.
Som det är nu kan man "knixa" den utåt = ( Blä.
Jag är hemma från jobbet idag då jag har lite svårt att stödja på hela foten och därmed att gå. Vet inte hur jag ska kunna få på mig skor sen när jag ska gå ut...


Min ( och Patriks ) andra klantighet är att vi glömt (?????) att köpa termobyxor till Sebastian...
Fykatten vad taskigt alltså. Och nu har jag letat i princip hela stan efter ett par svarta (helst) termobyxor i storlek 134. och det FINNS INTE!!!! Helt slut?!!
Har kollat på nätet också men nix pix, det finns inga.

Men skam den som ger sig. Jag ska kolla idag också... Det verkar som om Stadium fått in i hans storlek, dock inte svarta...

EVEREST T SKI PT EF09 PETROL BLUE
Men eftersom hans jacka har inslag av denna färg så "går det" nog. Kul med lite färg ändå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0