Hahaha, det var väl bra!?

Toppen att jag började blogga igen... Jag har ju inte skrivit på evigheter.
Min tanke när jag satte igång med detta igen var att jag inte skulle skriva om mitt liv osv.
När jag satte igång så var jag inne i en "argperiod", dvs jag kände mig arg och irriterad på de flesta och på det mesta.
Det gör jag inte längre (tack o lov). Men då ville jag skriva av mig liksom. Tankar o funderingar...

Vad mina tankar kretsar kring nu är att "samla" (spara) pengar till en 3 veckor lång Thailandsresa nästa vinter.
Det hade suttit som en smäck = )

Patrik fyller 40 dessutom!

Att spara ihop ledighet ska nog gå. Vi får ta lite sommarsemester och kanske ingen tillsammans. Huvudsaken är att barnen blir lediga MINST 4 veckor, helst mer såklart.
Sedan att få ihop pengarna kan ju vara lite småjobbigt kanske?! Allrahelst som det är vissa saker här hemma som verkligen borde renoveras, typ tvättstugan.
Vi får se hur vi gör...
 Både tvättstugan och Thailand finns ju kvar om två år också ; )

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kan ni ta med vår son också då? ;) Han har snöat in på Thailand, och vad jag vet så är vi inte på väg dit inom de närmsta åren. Men vi lånar gärna ut honom ;)

Nä, skämt å sido, låter underbart att ha ett sådant mål. Själva är vi dåliga på att planera semesterkassor...

2010-11-20 @ 10:51:26
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha! Jasså han pratar om Thailnad? Känner ni någon som ska dit eller har varit där kanske?

Vi får se hur det går med våran resa dit... Det är ju väldigt mycket pengar som ska samlas ihop.

2010-11-21 @ 08:43:58
Postat av: Caroline

Nej, vi känner ingen som varit där/ska dit. Men jag tror ev några på dagis varit där och det är därför han pratar om det. Eler någon som ska dit kanske... jaja, Sol som sol, jag nöjer mig fint med Turkiet eller liknande ;)

2010-11-22 @ 21:32:00
URL: http://ninnana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0