Anmäld.

Höll nästan på att glömma att anmäla Simon till simskola inför vårterminen! Fattar inte vad som händer? Jag som brukar ha koll på det mesta har helt tappat stinget?!

Men nu gjorde jag det i går kväll iallafall. Så förhoppningsvis kommer han att börja i simskola i januari. Den brukar börja v. 5 och då hinner han fylla 5 år. Ska bli så underbart skönt när han också kan simma, även om det dröjer, men de lär sig vattenvett också på simskolan och det kan han behöva = )

I morse åkte Patrik till Finland och han kommer inte hem förren i morgon eftermiddag = (
Först skulle han på möte på Tamro i Finland, sedan skulle de ha lite Raj raj ; )

Så jag och småkillarna får vara hemma och fredagsmysa. Inte fy skam det heller!

Jag fick tag på termobyxor till Sebastian igår, puh!!! De passade utmärkt och det var riktigt snyggt med lite färg!

Nu ska jag ta tag i mina nyinköpta julgardiner som behöver sys upp... I morgon blir det nog till att plocka fram alla stakar och stjärnor! Lovley = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0