Onsdag.

Igår var jag ledig och det spöregnade och var kallt som sjutton. Idag har jag jobbat igen och då var solen tillbaka!?!? Märkligt tycker jag... Lite orättvist också. Men det är ju egentligen inget att babbla om eftersom jag ändå inte kan göra något åt det.

Nu har Patrik kommit hem igen. Skönt att ha honom hemma igen. Det blir lite tråkigt utan en annan vuxen att prata med.
Vi grillade ikväll. Gott och mysigt då vi faktiskt satt ute och åt.

Småkillarna har kommit i säng som vanligt utan tjafs. Det är sååå himla skönt när allt bara flyter på!
Simon lägger sig ca 30 minuter innan Sebastian, klockan 20. Och Sebastian får vara uppe till 20.30 ca. 
Och Simon "köper" att Sebastian får vara uppe lite längre. Som sagt inget tjafs alls om det = )
Sebastian är ju trots allt 4 år äldre än sin lillebror så det klart att han ska få vara uppe och känna sig lite "stor"!

Nu kommer lite bilder från Liseberg som jag utlovade häromdagen...










Hmm, ja detta är ju Balder... Helt omöjligt att få ett kort på Sebastian och Patrik som åkte! Det är första året Sebastian får åka Balder, man måste vara 130 cm och det har han alltså blivit nu!!!



En lyckad dag på Liseberg var det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0