Panasonictvätt = )

Ja, det blev faktiskt en Panasonic tvättmaskin!!! Visste inte att de gjorde tvättmaskiner, men de gör de tydligen och de är ledande i Asien. Och börjar nu även komma in på den europeiska marknaden.

7 kg tvättkapacitet. 1600 varv centrifugering!

NA-16VG1

Tvättmaskin med vinklad trumma

  • Topp klass för energi rating, A**, förbrukar 20% mindre energi. ** Baserat på ett 60℃ eco Program för bomull + Intensiv tvättcykel
  • Toppklass för låg vatten förbrukning med 10℃ vinklad trumma
  • Justering av trummans rotations hastighet för maximal tvätteffekt med 3D sensorteknik
  • Borstlös motor och inverter-kontroll ger en låg ljudnivå, 53 dB (Tvätt ) / 72 dB (centrifugering)
  • Korta program och ett speciellt snabb program för att spara tid
  • Avancerat säkerhetssystem mot vattenläckage

    Hahaha! Intressant va?? ; )

Och nu känns tvättstugan som sagt extra sunkig när man ställde in en ny maskin. Vi får se om vi kan hitta på något med den. Den är HEEEMSK vår tvättstuga = (

Idag ska jag klippa mig!!! Hurra!!! Det var ju bara typ ett år sedan sist... Jag är riktigt kass på att "unna" mig själv det.
Efter klippningen ska jag in till stan och gå på föreläsning på (i?) Lisebergshallen mellan 13.30-16.30. Skulle egentligen jobbat kvällen efter det, men jag slapp det. Och i morgon ska jag till Mölndal för den sista handledarutbildningen. Och efter DET är jag ledig i fem, 5 dagar!!!! HURRRAAAA = )
Så jag är inte på jobbet på ett bra tag fast jag ändå jobbar!?!

Nu ska jag hänga uppen ren och fin tvätt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0