Hjärnskakning...

Hoppsan så det blev...

När jag kollade min mobil runt klockan 12 idag så hade jag några missade samtal. Närmare bestämt 5 stycken!
 Jag brukar oftast ha på ljudet på, även på jobbet men idag hade jag några ärenden runt chefens kontor. Och då stängde jag alltså av ljudet = )
( Vi får inte ha ljud på våra mobiler när vi jobbar. )
Nåväl, iallafall så var två av dessa samtalen från fritids. När jag ringde upp så berättade de att Sebastian hade ramlat och slagit bakhuvudet och förmodligen fått en lätt hjärnskakning. Eftersom de inte fått tag på mig så ringde de Patrik så han var på väg att hämta honom.
Väl hemma så var Sebastian som vanligt. Han är lite öm i bakhuvudet, men har inga andra symtom alls. Tack o lov så verkar det inte ha varit så hård smäll. Om jag ska vara ärlig så tror jag mest att han blev lite skärrad när det började blöda.
Så han får gå till skolan i morgon igen...

Nu har jag grejat lite på baksidan och det blev relativt mysigt = )
Nu är ju egentligen våra dynor inte helt i  vår smak ( längre ). Men eftersom de är sköna och inte trasiga så får de hänga med ett tag till. Jag fångade upp lite av färgerna i dom och matchar "tillbehören"...







Så nu hoppas vi att det blir en härlig försommar/sommar så vi kan sitta här och njuta.
Jag ska även ta tag i framsidan, men vi måste laga trädgårdsmöblerna som ska vara där. Det var ingen höjdar kvalité på dom så de måste fixas lite med innan vi sätter ihop dom, tyvärr.
Men det hinner vi förhoppningsvis i helgen.

Kolla här vad jag hittade!!!

April 2010

Haha = ) Va rolig han ser ut!! Sötnosen = ) Påskgubben, eller jag menar trollkarlen. Det hade han tydligen påpekat på dagis. Det var viktigt att han var trollkarl och INTE påskgubbe!!
Det var Patrik som pimpade honom, så jag har inte sett detta kortet förut!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, det var den sötaste påskgubben (förlåt trollkarlen) jag någonsin sett :-)



Och baksidan blev ju kanonbra!!

2010-05-21 @ 06:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0