Äntligen lite värme = )

Det är verkligen superskönt när det äntligen blir varmt och skönt ute!!!
Igår var jag som en duracellkanin... Jag fick sån energi! Jag grejade och städade och hade mig.
Skurade iordning vagnen, ja barnvagnen alltså. Inte husvagnen ; ) Satte ut annons på Blocket i går kväll och nu är vagnen såld! Hon ska komma och hämta den vid 11. Smidigt. Och jag fick det jag ville ha för den. Superduperbra!!!!

Idag är det sol och varmt igen... Och jag vill åka och köpa blommor! Jag kan inte hejda mig. Jag får sån skaparlust så det är inte sant. Jag åker nog till Ikea också, "måste" ha lite fina nya ljuslyktor till altanen på baksidan ; )


Fina va?

Patrik har varit hos doktorn idag och fått pencellin mot sin bihåleinflammation. Han ska ju flyga till Umeå på måndag, och det gör tydligen extremt ont att flyga med bihåleinflammation... Jag har aldrig haft det men jag kan förstå att det känns...

Simon är fortsatt piggelin och har ätit precis som vanligt, om inte mer?!! Så i morgon blir det dagis igen... Och jag ska jobba. Kors i taket ; )

Nu vill Simon se Barda här på datorn, så jag får väl släppa ifrån mig den igen = (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0