Vi överlevde...

Sebastians kalas...
Knappt ; )
Men vi gör INTE om det. Jo, att ha kalas men absolut inte hemma!!!!

Det var ju inte så att de gjorde sönder något, men My good vilken ljudvolym!!?! Och att springa runt och jaga varandra upp o ner, ner o upp och skrika... Nej, vet du vad. Och när ens eget barn är lugn och säger till kompisarna : skrik inte så hemskt eller nej, hoppa inte i soffan så känns det ändå som att han tycker att det kunde varit något lugnare. Jag ska inte säga att ALLA kompisar var vildingar, utan det var tre stycken som "höll igång" alla så att säga.

Här kommer iallafall några bilder :





Två killar som är lite trötta på allt stoj...





Nåväl, de hade nog jättekul, hoppas jag... Och det är väl huvudsaken.

Idag har Sebastian och Patrik åkt till Sälen... Det känns tomt redan! Allrahelst efter Seb....
Att Patrik är borta då o då är jag liksom van vid. Men att vara utan sitt barn är jobbigt.
Även om jag vet att han har det superbra och kommer at få en toppenvecka!!!
Tur att lilleman Simon är hemma med mig = )

Idag efter de åkt tog jag o Simon det allmänt lugnt. Efter lunch åkte vi till min bror med familj i Billdal. Vi stämde träff på ett jättemysigt fik där i Billdal. Vi tog en fika och for sedan hem till dom så småkusinerna fick leka lite. De hittade en mini blomfluga som de stolt ville visa upp för oss. De sa att det var en fluga, myra och tillslut blev det en sugmyra = ) Sötnosar!!!

Simon somnade tyvärr i bilen på väg till Billdal så han hade lite svårt att komma till ro ikväll. Han brukar somna på 2 minuter annars. Han fick för sig att "Drakis"( ett mjukisdjur) var arg på honom....
Så han fick somna i vår säng. Jag försökte med att: - Jag tar ut drakis så slipper han stirra argt på dig...
Men den lätta gick han inte på...!
Ganska gott att ha honom där ändå tycker jag ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0