Riskvist...

Vet inte vad detta är men jag känner mig allmänt risig = (

Jag har huvudvärk och ont i kroppen. Men det kan lika gärna bara vara trötthet..
Det har varit väldigt hög sjukfrånvaro på jobbet den senaste veckan. Många är hemma och är kanonförkylda!.
Men jag brukar inte bli sjuk... peppar, peppar.

Sebastian är frisk. Jag tempade honom igår och i morse och det finns ingen feber i den lilla kroppen nu! Så vi beslutade att han skulle gå till skolan som idag.
När Patrik kom hem straxt efter klockan 22 och påminde mig om att Sebastians klass skulle på utflykt idag fick jag smått paniiiik! Jag hade totalt glömt bort det!!!
Så jag ställde mig och stekte pannkakor "mitt i natten". Sedan när jag var färdig hade jag piggnat till, så jag kom inte i säng förren 01... Extremt sent för att vara mig.
Han vill gärna ha med sig pannkakor på utflykter. Eftersom matsäcken ska ersätta lunchen så får det ju vara något matigt och inte bara mackor.

Idag är jag och Simon lediga. Jag jobbar tyvärr hela helgen (igen). Börjar bli sanslöst trött på att jobba helg. Det har varit varannan helg ett bra tag nu. Men detta är den sista på ett tag. Jag tror att jag är ledig tre helger i rad sen!
Vi ska hämta Sebastian klockan 13.20 idag och sen ska vi nog hem och ta det lugnt på eftermiddagen. Jag har som sagt ingen lust/ork att hitta på något.

Tyvärr har jag dragit igång operation bädda rent i ALLA sängar, så det får jag väl slutföra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0