Regnig lördag...

Och det känns bra!?? Men det är mest för att jag har tänkt greja en hel del inne idag.

Jag har tänkt röja undan de allra tjockaste vinterkläderna i hallen. Och plocka fram lite mera vårlika kläder. Det kommer säkert bakslag, och de tjockare kläderna kanske behöver fram lite igen. Men nu är det överfullt av termobyxor, tjocka vantar o mössor så det är som vanligt katastrofområde i hallen. För att inte tala om alla skor!!?? Men tanken är att det ska bli lite mera överskådligt efter mitt röj = )


Sedan ska jag tvätta undan ALL tvätt här hemma för att förbereda inför en veckas tvätt från Sälen...
I morgon kväll kommer de hem!!! De sista dagarn har jag/vi längtat jättemycket...

Men det har gått jättebra ändå. Dagarna har gått fort, men kvällarna efter Simon lagt sig har ibland känts lite långa. Och att ha fredagsmys utan Patrik och Sebastian var ju sådär. Jag öppnade en flaska vin, men tog bara ett glas. Vin är en sällskapsdryck tycker jag. Det smakar bättre om man dricker den tillsammans med någon...
Jag lagade iallafall god mat. Simon ville ha nudlar o snitzel. Hans favorit mat = ) Så då åt jag också nudlar fast lite mera "avancerat"... Jag wokade tigerräkor och grönsaker och hade sötsur woksås i. Det var supergott!

Simon har äntligen blivit klippt!! Till en kostnad av 50 kr. Egentligen "kostade det gratis" ; ) Men jag ville gärna ge något, så vi köpte två trisslotter. Det var en kollega till mig som klippte honom. Supersnällt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0