I´m back = )

Det blev ett litet uppehåll här...

Jag har saknat både tid och lust att sätta mig och skriva, tyvärr.
I helgen har jag jobbat men nu är jag ledig både idag och i morgon. Mycket skönt. Så nu har Simon och jag lite mysmorgon tillsammans. Ja, eller jag sitter ju och skriver och han ser på film = ) Men det är skönt att bara vara hemma och inne framför allt! Ute verkar det vara isande kallt, jag hann känna lite av kylan när jag släppte i väg Sebastian till skolan. Och det far omkring snöblandat regn. Fy, vad jag längtar till våren!!!!
Härlig värmande vårsol och kvittrande fåglar... Sååå härligt!

Vi har ju planerat att ha kalas för Sebastian på lördag... Men.
 I morse när jag frågade om någon i hans klass sagt att de ska komma till oss på lördag så sa han att det var en tjej i hans klass som ska ha kalas samma dag OCH tid och har bjudit hela klassen!! Jag fattade inget!?!?! 
- Men om hela klassen är bjuden VAR är ditt inbjudningskort då? frågade jag min förvirrade son.
- Oj, det har jag visst glömt att ta hem... Så det ligger alltså i skolan och och har säkert gjort det ett tag.
Ohh, föräldrna till de barnen som fått vårat inbjudningskort EFTER hennes måste ju undra vad vi håller på med!??
Så i kväll blir det till att ringa runt och flytta fram Sebastians kalas. OCH förklara mig, liksom.
Nästa helg jobbar jag (igen) så det får bli helgen efter det alltså den 20 mars. Dvs dagen innan Sebastian och Patrik åker till fjällen.

Jaja, det ordnar sig säkert.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, fast inte så kul för dig/er som planerat. Förvirrad känner jag igen mig i- oftast blir det bra ändå! kram

2010-03-01 @ 21:35:21
URL: http://annamyrback.blogg.se/hemma/
Postat av: Linda

Nu har det ordnat sig. Jag har ringt runt alla och de kan komma den 20 istället = )

ja, du och Sebban är lite lika i erat sätt ibland... Lite förvirrade och smått disträ, men otroligt underbara ändå ; )

2010-03-02 @ 08:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0