I dag ska jag jobba...

I och med jag var hemma i helgen så har jag varit ledig i 6 dagar...
Och nu känns det extremt motigt att gå till jobbet måste jag säga. Jag skulle kunna tänka mig att vara hemma på heltid just nu.
Jag har tappat lust och ork för mitt jobb och jag hoppas verkligen att detta snabbt återvänder.

Idag har vi dessutom personalmöte och jag antar att semestern ska avhandlas. Urk. Vill det sig illa så får jag tidig semester. Dvs 25-28. Det är ju helt VÄRDELÖST!!!!! Hur f-n löser man det eftersom dagsi o fritids är stängt 28-31.
Och sommar "förvaringen" av barn är INGET alternativ.

Nej, om man skulle ta och sadla om helt... Kanske bambatant? Då är man ju ledig hela sommaren iallafall.

Ha en bra dag! Jag ska försöka skärpa till mig och droppa mitt usla humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0