Filmkväll = )

I kväll ska vi se en film som jag hoppas är bra... Enligt min pappa var den skitbra!
Så nu är förväntningarna skyhöga ; )



Jag gillar John Travolta och Denzel Washington skarpt... Så det blir nog bra. Bara jag kan hålla mig vaken så är jag glad = )
Egentligen skulle jag vilja bulla upp med massa gott så som godis och nötter, men det får väl vänta tills i morgon...

Idag har Patrik varit hemma med Simon. Och dessutom har han (Patrik ) blivit sjuk också... Ont i huvudet och förkyld. Men om jag känner honom rätt så går han till jobbet ändå i morgon. Det är på gott och ont det där att älska sitt jobb.
Jag är ledig i morgon och Simon är hemma med mig. Denna veckan har han bara varit på dagis en dag ( tisdag ) och jag har bara varit på jobbet en dag, idag = )
En lagom hård arbetsvecka!

I helgen väntar lite kalas. På lördag blir det ganska lugnt, då kommer Lotta och Alicia och firar Sebastian. De skulle egentligen kommit på söndagen, men Alicia blev bjuden på discokalas då.
Micke ( fotografen; ) och Max ska på Sciencefictionmässa = )
Det blir släktkalas på söndag.

Jag ska försöka baka en princesstårta. Jag tänkte till och med baka tårtbotten, då jag tycker att de man köper inte smakar sådär supergott... Men jag hade tänkt låna en form på jobbet som jag naturligtvis glömde ta hem idag. Så jag får åka och hämta den i morgon förmiddag.

Nu ska jag hänga en tvätt innan Simon ska i säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0