2002-03-06

Ja denna dagen, klockan 06.39 för åtta år sedan föddes vår stora lilla pojke = )
Herregud, vilken omställning det var från noll till ett barn...

Och det var en dramatisk och långdragen förlossning som slutade med akut kejsarsnitt.
Men det ska jag inte gå in närmare på här och nu.

Sebastian föddes i v.42+3 och var en stor grabb när han föddes! Han vägde 4560 gr och var 53 lång.



Här är han något dygn gammal....


En rejäl gosse = )




Sebastian 1 år!!!
Sebastan var sjuk ganska mycket när han var liten. Han var/är öronbarn och har haft ett otal öroninflammationer och rasade rejält i vikt vid varje sjukdomstillfälle eftersom han slutade äta helt. Det blev mycket, mycket bättre när han tre år gammal fick rör i öronen = )


Ett och ett halvt....







SEBASTIAN IDAG PÅ 8 ÅRS-DAGEN!!!!


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

O vad kul med ett minnesinlägg! Jag minns hur nervös jag var när han skulle komma, trodde allt skulle gå snett, men ack så bra allt gick!! (trots din hel-etesförlossning och lååång väntan innan)



Åtta år går sjukt snabbt, läskigt att han blir så "gammal" så fort, vad är då inte jag?! Puss o kram

2010-03-10 @ 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0