Vill vara LEEEEDIG!!!!

Men det är jag inte : (
Jag ska inte klaga egentligen, det kunde varit värre... Jag kunde jobbat långpass.
Jag jobbar "bara" 12-21 idag och 6.45-14 i morgon. Jag jobbade iof 13.30-21 igår också.
 Det ger ju som sagt lite extra klirr i kassan = )

 Gott nytt år!!!!

Vi hade en supertrevlig nyår tillsammans med min syster med kille och våra grannar. Vi var inne och kollade på GP fyrverkeriet. Det var som vanligt väldigt fint och fräckt. Det var dock i kallaste laget.
Frida svimmade av och mådde riktigt, riktigt dåligt där ett tag. Jag var tom på väg att ringa ambulans!!! Hon blev blå-vit om läpparna och kunde inte stå. Men vi släpade in henne i bilen och väl hemma tinade hon fötterna i badkaret och var sedan ok resten av kvällen.

Vi åt trerättersmiddag och allt var supergott!!! Killarna grillade oxfilén, men av någon anlednig lade dom bara på köttet och gick sedan in igen ?!! De stod inte ute och pimplade öl bredvid grillen. Hihihi... Det var ju "bara" 12 minus!??
Vi smällde av våra raketer runt 21 så barnen kunde vara med.
Alla barnen höll sig vakna ända till tolvslaget. Men när det var dags att klä på sig för fjärde gången tyckte Simon det kunde räcka, så vi bäddade ner honom i åkpåsen och satte på hörselkåpor och begav oss ut. Han somnade gott där i vagnen : )


Sebastian har klagat på öronvärk till och från under hela nyårshelgen. Men han har ingen feber?? Han har dock lagt av att äta mer eller mindre och det är ju ett tecken på att något inte är som det ska. Nu kör vi på med cortisonnässpray och ser om vi kan fixa detta utan antibiotika.

Idag åker Frida och petter hem till Gotland igen : (


Önskar att de bodde här!!!

Nu ska jag fixa lite innan jag beger mig till mitt älskade arbete ; )

Kommentarer
Postat av: sasa

Låter som ert nyår var mysigt !

Själva trotsade vi kylan och såg Gps fyverkeri från Ramberget . Hur mäktigt som helst !

Tilde knoppade in kl 21. Mysig bild på simon sover hur gott som helst !

Skickar en medkännande hälsning till dig , din hårt arbetande tjej ! Helger kan ju vara hur tråkiga sonm helst bara att stå ut! kram Sasa

2010-01-02 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0