Tisdag och ledig dag....

Idag har vi inga som helst planer... Och det är skönt samtidigt som jag har lite svårt att koppla av, rastlös som jag är.
Det är iallafall så underbart skönt att vi plockade bort julen igår! Vi hann tyvärr inte städa sådär jättebra som jag hoppats så det får vi väl ta en annan dag. Patriks filosofi att vi inte ska städa när vi är lediga tillsammans kvarstår...?! Så han kanske kan städa nu när jag jobbar ons, tors ; ) Bra idé va?!!!

Idag vaknade Simon runt 7... Det känns okristligt tidigt. Patrik har fixat så att tv:n på Sebastians rum går att se vanlig tv på, så barnen kollade på barnprogram ett tag så vi behövde inte gå ner och sätta på tv:n. Förut gick det bara att spela och se dvd på tv:n på Sebastians rum.
Jag låg och läste en stund och det är så himla gott att bara slappa så på morgonen. Patrik fick ont i ryggen tillslut så han knatade ner och gjorde frukost runt 9 = )
Det trodde vi inte för ett antal år sedan att vi skulle få slappa så länge på morgonen så vi fick ont i ryggen!
Men jag klagar inte...

Vi behöver åka och handla kom jag på... Det är tomt både i kyl och skafferi. Så det återstår att se om vi åker allihopa (ve och fasa) eller om jag åker själv, som vanligt...
Ni kanske kan läsa mellan raderna vad jag helst vill : )


Tillslut kommer här en söt (?) liten bild....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jisses, vem fick den "fina" nallen av tomten?

2010-01-05 @ 22:22:01
Postat av: Linda

Hahahaha... Det är en lånad bild = )

2010-01-06 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0