Mysko morgon...

På efternatten, ca 04.30 kom Sebastian in till oss för han hade drömt en mardröm : (
Jag gick upp och följde honom tillbaka till hans säng, efter toabesök för både honom och mig.
Väl tillbaka i min säng hade jag riktigt svårt att somna om men tillslut somnade jag gott.
Vid 06.20 blev jag väckt av Simon som tyckte det var hög tid att gå upp. Så jag hasade mig in i Sebastians rum ( han sover i Simons rum ) för att sätta på Bolibompa på tv:n.
Tillbaka i min säng o denna gången somnade jag gott ganska omgående. Men vaknade när klockan ringde ca 20 min senare!!! TORTYR!!!!
Denna gången "sparkade" jag dock upp Patrik som ändå skulle upp och köra Sebastian till skolan och sedan vidare till jobbet.
Och sedan vaknade jag 8.30!!! Paniiiik... Jag fattade inget!??? Var jag ensam hemma???

Sprang upp och hittade Simon som fortfarande satt och tittade på tv = )
De andra hade åkt och jag hade inte hört ett ljud!?
Nu var Simon hungrig och ville ha frukost. Så jag gick ner och gjorde smörgåsar till honom som han fick äta framför tv:n där uppe och sedan gick jag och lade mig igen...!! Hur trött kan man vara??

Men sen insåg jag att om jag skulle hinna äta frukost, duscha osv så var jag nog tvungen att hasa mig upp = (

I dag har jag dock börjat äta LEAN, ett preparat som tydligen ska vara starkt uppiggande. Så nu är det upp till bevis. En utmärkt dag att börja äta det på...

 Jag börjar 11 idag och slutar 16.30! En lagom liten tid... Men det är två möten jag ska gå på.
Efter "jobbet" ska jag åka o STORhandla. ALLT är slut. ALLT!!!

Nu har jag bråttom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0