Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag skulle ju jobbat idag men jag började må riktigt dåligt i går kväll efter vi kom hem från Patriks föräldrar.
Riktigt ont i magen och värk i kroppen. Så jag bestämde mig för att vara hemma idag och det var väl tur det för jag sov nästan inte en blund på hela natten! Magen kändes som om den skulle sprängas och jag mådde illa som bara den : (
Jag tror numera att jag har fått ett "anfall" av magkatarr.
Jag är hemma i morgon också faktiskt. Jag känner mig fortsatt trött och orkeslös till råga på alllt.
Det som är positivt i det hela (om det nu finns någon sådan?) är att jag inte är smittsam...
Nu är det ju så att jag i ett tidigare inlägg här skrev att jag gärna skulle vilja vara ledig dessa två dagarna... Så det känns ju lite småpinsamt att faktiskt vara hemma nu. Men vad gör man...?
Vi har iallafall varit ute en sväng idag. Barnen var väldigt sugna på att gå ut i snön som kommit under natten!
Skulle ju såklart tagit med kameran... Att jag ALDRIG kan lära mig!???

I dag har vi bara tagit det lugnt. Vi satte på en film för hela familjen efter lunch.
 
Den är tyvärr inte svenskt tal på så Simon tappade tålamodet tillslut...

Han började fixa lite med en filt på golvet och sa tillslut att han skulle "lulla in sig i filten plecis som en bajskolv" = )
Han börjar faktiskt kunna säga R lite bättre nu.

Nu hoppas jag att jag snart börjar må bättre i magen och sinnet för det är jobbigt att må skit konstant.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad jobbigt att du inte mår bra. Jag hoppas att du blir bättre p-r-o-n-t-o! Skönt att kunna ta det lugnt i alla fall när man inte mår bra, typ se på film och sånt där mysigt...

2010-01-06 @ 22:55:42
Postat av: Linda

Tack för omtanken : )

2010-01-07 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0