1-års jubileum!!!

Ja, igår var det 1 år sedan jag skrev mitt första inlägg här på bloggen!!! Tiden går väldigt, väldigt fort...


Idag har vi haft ännu en slappardag. Min mage skötte sig ända fram till efter lunch då den svällde upp och gjorde allmänt ont : ((( Ja, det är inte klokt vad svullen den blir!?? Jag ser ut som om jag är gravid i 7 månaden!?
Hmm, undrar varför? Illamåendet har dock försvunnit tack o lov.
 
Sebastians klasskompis har varit här idag. De har spelat lite, lekt och sett på Michael jacksson dvd:n som Sebastian fick i julklapp. Och varit ute och åkt pulka en hel del!
Jag råkade titta på klasslistan och upptäckte då att kompisen fyller år i morgon, något han själv var helt omedveten om!?? Det tyckte jag var lite kostigt!?? Jag var tvungen att fråga om han firar jul... Man vet ju aldrig, det finns ju religioner där de varken firar födelsedagar eller jul ( typ Jehovas vittnen). Men han sa att de firar jul. Sedan frågade han oss om vi trodde att hans föräldrar vet om att han fyller år i morgon... Lille killen...
Hoppas iallafall att han får en jättekul födelsedag med något han verkligen, verkligen vill ha = )
Sebastian har redan börjat räkna ner till sin födelsedag och han fyller ju i mars!!! Men det klart, hade vi inte sagt något om det så hade han ju inte haft så stor koll på det....

I morgon ska jag och Patrik lämna barnen hos farmor och farfar en stund. Vi ska åka in till en resebyrå för att på allvar kolla efter resor. Vi har planerat att åka vecka 43-44 eller 44-45, dvs höstlovsveckan plus en till.
Som det ser ut nu är vi väldigt sugna på Thailand, men vi får se om det går att få till det med de ekonomiska förutsättningarna som vi har = )
Ska bli kul ilallafall!!!!

Nu ska jag väl fixa lite käk igen. Det känns som om man inte gör annat när man är hemma.
Mat mat mat mat.... Ännu en anledning att längta till en semesterresa.
Då ska jag minsann inte laga mat. Så det så.

Kommentarer
Postat av: SASA

Grattis till 1år , och krya på dig !kram s

2010-01-08 @ 13:33:56
Postat av: Jenny

Grattis på "1-årsdagen" =)

2010-01-08 @ 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0