Måndag.

Så. Nu är jag åter. Om än ofantligt mycket tröttare.

Kände mig inte alls så här trött tidigt i morse!?? Jag gick upp klockan 6.45 och gick ut på en uppfriskande morgonpromenad!!!
Jo, det är sant! Jag var ute och gick mellan 07.00 och 07.30...
Sedan åt vi frukost och sedan bröt hell lös här hemma...
Barnen småkivades alldeles kollosalt, retade varanra HEEEEELA tiden och jag fick ett bryt = (
Ingen bra kombination alls med retsamma och sura barn och en genomtrött mamma = (((

Men nu har jag kört Sebastian till en kompis ( det var bestämt sedan innan ) och Simon sitter och ser en film.
Jag hade tänkt att han och jag skulle hitta på något kul, men han ville bara hem...
När vi väl kom hem tänkte jag att vi åtminstone kunde vara ute, men han ville in. Och jag tänkte ABSOLUT inte att han skulle få se film, men nu sitter han och gör det...?!!
ORKAR inte med alla nej idag. I morgon är en ny dag och förhoppningsvis är jag lite piggare och barnen på liiite bättre humör....

Jag har alltså jobbat helgen och det är väl förmodligen därför jag är så trött. Men det gick bra och fort.
Tyvärr är jag bara ledig en helg sedan jobbar jag igen = (
Så kommer det att vara ett tag, för v.12 ska Sebastian och Patrik till Sälen en vecka och då skulle jag ha jobbat helgen, men fick alltså byta och trixa lite... Så varannan helg får det bli = (

Nu ska jag "slappa" lite... Eller kanske hänga tvätt, dammsuga, baka bullar osv osv....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0