Längtan...

 

Till vänster om denna vägen ligger mitt barndomshem. Så man kan säga att jag är uppväxt på landet. Minst sagt. 



Här har jag gått många gånger... Jag och mamma brukade vara ute och promenera på denna härliga vägen.

Blåsippor finns det väldigt gott om på Gotland... Och nej, de är INTE fridlysta där.

Och vad menar jag då med längtan...?

Jo, jag längtar efter Gotland (och ALLA mina släktingar som bor där), efter våren, efter mitt barndomshem, och sist men inte minst efter min mamma.

I kväll är hjärtat tungt av längtan efter henne.
Tårarna trillar och jag önskar att allt inte var som det är.

HELVETE också.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stor bamsekram från mig! Ibland är det tungt, men det kommer lätta dagar också... <3<3<3

2010-02-22 @ 21:32:22
Postat av: Linda

Tack...

2010-02-22 @ 22:14:16
Postat av: Annan

Älskade älskade syster. Urk urk urk, det är verkligen inte rättvist det här livet. Puss på dig

2010-03-01 @ 21:27:45
URL: http://annamyrback.blogg.se/hemma/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0