Halloj igen...

Hmm, jag sa ju att jag skulle återkomma i går eftermiddag men så blev inte fallet...
Jag vet inte var tiden tog vägen!?
Jag och småkillarna hade en jättemysig dag = ) Vi uträttade massa ärenden och var hos frisören med Sebastian. Han var rejält långhårig nu men insåg till och med själv att han behövde klippa sig. Men alltså, det kostar 280 kr!!! Det tycker jag är dyrt!!? Jag önskar så att jag kunde göra det själv... Jag har försökt när han var mindre men det blev INTE bra!

Patrik kom hem runt kl 19 igår efter after worken. Det var godkänt ; ) Vi hann ha lite mys tillsammans hela familjen innan barnen skulle lägga sig.
Vi har lovat att Sebastian ska få vara uppe och kolla på melodifestivalen ikväll. Förra året var vi inne och kollade på den live, fast på genrepet. Han tyckte väl det var ok, men han hade lite svårt att se och det blev ju ganska sent. OM vi ska se det igen när delfinalen går här i Göteborg någon mer gång så ska vi sitta LÅNGT fram så man ser riktigt, riktigt bra. Att det var högt ljud hade han inte så ont av.

Nu på morgonen har vi haft "familjeråd" ang Sebastians kalas. Han fyller ju år om två veckor och det är ju väldigt hög tid att planera och bjuda in kompisar... Vi har velat fram och tillbaka om var vi ska ha kalaset. Han vill ju egentligen ha det på Lek och buslandet. Men vi är lite "motståndare" till det då det känns opersonligt och sen är det ju svindyrt!!! Så nu har vi beslutat att vi ska ha det här hemma... Hmm, vi kommer säkert ångra oss ; )
10 st 8-åringar och BARA killar!!! HJÄÄÄÄLP!!!
Men nu är beslutet taget och vi får försöka härda ut = )

Det har kommit rejält med snö nu och vi ska väl snart bege oss ut i detta. Om inte annat för att hämta Patriks bil och dator som är kvar på hans jobb efter gårdagen.
Det funkar inte att bara ha en dator i denna familjen. Det blir "slagsmål" om min...
 Fast jag vinner ju lätt ; )

Vi har pratat om att åka och bowla hela familjen, men vi får se om vi får till det. Simon är nog lite för liten för det egentligen men det kunde vara kul att prova = )

Ha en bra lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0