Fybubblan = (

Har nu åter igen fått en smärre chock när jag öppnade elräkningen!!! En tusenlapp över (!!!!) den förra SKYHÖGA räkningen!!! Helt sanslöst alltså...

Men jag ska inte beklaga mig alltför mycket denna gången, för det lönar sig ju liksom inte. Det är väl bara att betala och se glad (??) ut. = (
 Men ibland har jag lust och sälja och flytta till en bostadsrätt där el, parkering, underhåll och ALLT ingår. Låter mycket bekvämt och framför allt billigt just nu.

Ja, igår införskaffade vi alltså tre stycken ballongmolly. Och i morse när jag tände akvariet så trodde jag att de var döda allihop... De låg och sov på varsinn växt! Har aldrig sett fiskar vila så på det sättet förut!?? Men det klart med den kroppshyddan så kanske det är jobbigt att hålla sig flytande hela tiden...? När vi kom hem så var de pigga och alerta, så de verkar må hur bra som helst.
Ska bli intressant och se om de ligger och sover på växterna i morgonbitti också = )

Idag följde Sebastian med en klasskompis hem från skolan, så det har bara varit jag och Simon hemma. Han tröttnade på mig efter en stund och sprang in till grannen... Så nu sitter jag här alldeles ensam.
Men jag har påbörjat maten så snart är det fullt hus igen!!!
I morgon är Simon och jag lediga och vi hämtar Sebastian tidigt, 13.20. Så då blir det myseftermiddag = )

Får se om vi hinner baka bullar som jag hade tänkt, men inte hann i helgen.

Sedan har jag fått in pengar på kontot som jag inte ska ha!?? Pengar för vård av barn den 30/11-09.
Och vad jag vet så vabbade jag inte då!?? Och på "mina sidor" på försäkrings kassan så har jag inte anmält VAB då.
Jag måste ringa dom i morgon och fråga om det verkligen stämmer. Det ska förmodligen till någon annan = (
 Inte för att det blir så mycket för en dag, men oväntade pengar är ju aldrig fel om det nu MOT ALL FÖRMODAN skulle stämma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0