Februari...

Denna månaden skulle båda våra barn varit födda... Men ingen av dom är det = )
Det blev en i januari och en i mars. Ingen vi känner fyller år i februari?!! Inte vad jag kan komma på nu iallafall.

Jag borde inte sitta här nu. Inte alls faktiskt. 
Det jag verkligen borde göra är att städa. Men istället sitter jag här och håller mina småkillar sällskap. Eller nåt.
De äter mellanmål och tittar på Björnen Bernard, så de behöver nog egentligen inte mitt sällskap just nu.
Men jag ids inte komma igång med plockandet och städandet riktigt ännu.

Idag slutade jag klockan 13 och hann med en sväng på Ikea innan jag hämtade barnen. Ljusförrådet behövdes fyllas på. Sedan hittade jag jättefina sängbord som vi verkligen skulle behöva ha. Men det känns inte jätteroligt att köpa fina sängbord när resten av rummet är sunkigt. Eller kanske, men jag köpte dom inte nu iallafall.

Jag är som jag skrev förra gången inte ledig någon vardag denna veckan och det börjar kännas... Jag brukar oftast jobba 3 el möjligtvis 4 dagar sedan vara ledig. Nu är det två lååånga dagar kvar : (

Nej, jag är för trött och splittrad för att skriva mera. Och jag måste sparka igång mig själv också. Så vi slipper städa hela kvällen sen.       

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0