Äntligen ledig fredag!!!!!

Fast så skulle det inte det inte ha varit egentligen...
Jag tog som sagt ledigt idag eftersom Patrik inte fick semester = )
Mig gör det ingenting att hans semester blev inställd, jag är gärna ledig! Allrahelst en fredag innan ledig helg... Sååå gött = )

I natt har det kommit massor med snö och mera ska det tydligen bli...
Jag åkte och handlade igår kväll mitt i snöyran. Det gick bra att köra men man får ju ta det lugnt. Jag fattar inte dom som kör 110 km/t, och mer därtill fast det är moddigt och dålig sikt. Är de odödliga?
Jag körde så fort jag vågade och kände att jag hade kontroll och i går var det bara ca 80... Men, alla är vi olika.
Skönt att ha handlat inför helgen så slipper jag ta med barnen och göra det idag. De är ju inte överförtjusta i det...

De måste iallafall följa med på lite ärenden som kvarstår innan helgen kan börja avnjutas på riktigt. Och då pratar vi om .... Japp, bolaget = ) Och så ska det inhandlas lite godis...

Och nu bröt helvetet lös!!!!!! Varför kan de inte bara hålla sams!??????
Jag har bestämt mig för att hålla lite låg profil inför deras duster. Jag tycker att syskon "ska" få bråka. Med måtta naturligtvis. Men det blir väldigt konstigt om man som vuxen går in och medlar så fort det uppstår en konflikt. Om det går överstyr så får man ju såklart ingripa. Jag tror att de lär sig handskas med konflikter på ett bra sätt om de får "göra upp" ( inte slåss såklart!!! )
Jag har ju själv många syskon, och vi bråkade ibland så det ven om det men mamma höll oftast ganska låg profil i det hela. Mycket lärorikt anser jag idag...
Egentligen skulle jag vilja att grabbarna hade ett par syskon till!!! Hahahaha ; )
Fyra barn!?? Nej. Så blir det inte, tyvärr får jag väl kanske tillägga.

Hmm, jag hade skrivit mycket mera, men det ville sig inte riktigt när jag skulle publicera det... Det får räcka för denna gången.

Återkommer i eftermiddag med resten av det jag skrev. OCH bilder ( hoppas jag)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0