59 snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 42
2. Vem var den sista du träffade? Min man och mina barn och en kusin till dom
3. Hur lång är du? 168 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Inception med Leonardo Di Caprio ( Inte bra)
5. Vem ringde du senast? Patrik
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "C äter här" till Bodil min svägerska.
7. Vad är dagens planer? Baka saffransbullar och steka köttbullar och baka chokladbröd.  
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 5 november 2006

11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Ca kl 06
13. Har du någon gång hittat en katt?  Ja
14. Vilken är din favoritplats? Mitt hem
15. Vilken plats föredrar du minst? Fullproppade affärer där man varken kommer in eller ut. Då får jag nästan panik.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antingen bor vi kvar här eller så har vi byggt vårat drömhus på landet = )
17. Vad skrämde dig som barn? Att det skulle bli krig.
18. Vem fick dig att skratta senast? Simon
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag hade bara såna när jag var mindre (och kassettband) Men har inga kvar nu.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, en till mig och en till Simon när han sover med mig.
23. Hur många landskap har du bott i? 2 Gotland och här i Gbg
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja, ibland. 
27. Vilken är din favoritglass? Polka och ägglikör
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?  Resa bland annat.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Ja!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? På höger eller rygg.
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja, det klart = )
35. Är du en beroendemänniska? Ja, jo jag är nog det egentligen
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Jag har ju två och det räcker finfint!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och husgeråd
42. Äger du dyra smycken? Nej, jag är inte mycket för smycken alls.
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Middagsmaten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Patrik kanke... Och mina barn är också roliga!
46. Välj ett ärr på din kropp? Kejsarsnittet från när Sebastian föddes...
47. Vad har du för ringsignal? Ring ring
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?  Nej.
49. Flirtar du mycket? Jämt!!! NEJJJ! Aldrig!!!! 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild

51. Kan du byta olja på bilen? Tveksamt.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Den inre kretsen av Mari Jungstedt
54. Läser du dagstidningen? Nej, bara på jobbet och ibland på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning?  Nej
56. Dansar du i bilen? Ehh? Nej...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något som skulle inhandlas antar jag
59. När var du i kyrkan senast?  Tror det var när mamma begravdes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0