Intensiva veckan är över...

Tack o lov. Vi kom igenom den tillslut.
Jag har inte varit hemma någon kväll sen förra måndagen = ( Så ikväll kan INGET få mig ur huset! Jag ska bara softa med mina killar....
Patrik var på kurs hela förra veckan och kunde inte komma ifrån någon eftermiddag så Frida, min lillasyster som nyss flyttat hit från Gotland hjälpte oss mycket under "hell week" ; )
Utan henne hade det inte gått!
Tisdagen tillbringade jag inne på Scandic Crown med mina arbetskamrater. Vi blev bjudna på mat. Gott var det men i övrigt ganska tråkig tillställning. ( Nu i efterhand hade jag kunnat vara utan det... ) Barnen var då inne hos grannen en stund, innan Patrik kom hem...
Onsdag jobbade jag kväll till kl 21. Torsdag var jag o en kompis på Idol genrepet och fredag-söndag jobbade jag kväll. Lör o sön dag+kväll. Så tack o lov som sagt så är det ÖVER!!! Denna vecka jobbar jag torsdag kväll och såklart blev Patrik bjuden på fest då, så Frida ställer upp igen! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0