GOD JUL!!!

Sitter här och bara slappar... Underbart skönt att åka iväg till ett dukat julbord.
Vi ska till Patriks föräldrar där hans syskon med familjer också ska vara.

Våra barn sov till 7 i morse. De brukar annars ha den jobbiga ovanan att vakna extremt tidigt när det är något spännande som ska hända. Inte för att 7 är sent på något sett, men det hade varit jobbigt om de vaknat 5.30.

I morgon kommer min bror med familj hit och en av mina systrar. Vi ska umgås och äta julmat.
Önskar att ALLA mina syskon var här. Det hade varit underbart härligt....

Men men. Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting!

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, vad skönt det låter att åka till dukat bord!! Det kommer aldrig inträffa för oss, så jag har stora planer på att resa bort på jular framöver... Men vi får se hur det blir med det. Hoppas ni får en härlig helg!

2010-12-24 @ 12:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0