Puh...

Måste bara säga att jag verkligen berundrar ensamstående föräldrar!!! Det går ju i ett!?? Hur f-n hinner dom med allt undrar jag.
Eftersom Patrik är i Stockholm så har jag ju liksom varit/är själv med allt. Men han kommer hem i morgon. Vi ska hämta honom runt 18 på kvällen... Tydligen går flygen igen, tack o lov.

I helgen har jag o barnen varit ute nästan hela tiden faktiskt. Både igår och idag har vi i princip bara varit inne och slängt i oss lunch för att sedan gå ut igen. Igår var vi bara här hemma på gården med grannar o grannbarn. Idag cyklade jag och grannen med våra barn till skogen och hade med oss fikakorg = )
Ohh, det är sååå underbart vacker nu när alla vitsippor har kommit!!! Jag ÄLSKAR våren!!!! Tyvärr glömde jag att ta med kameran (som vanligt), men vi måste till skogen flera gånger nu på våren, då MÅSTE jag se till att ta med kameran!!!
Barnen höll på att bygga koja och kolla in små bäckar i skogen, de tyckte verkligen det var superhärligt!!

Nu har jag anmält oss och min bror med familj till Betessläpp 2010. http://www.arla.se/Default____22301.aspx

Det ska bli kul att kolla på kossorna som släpps ut på bete.... Ni kan ju tänka er vilken lycka för korna att få komma ut efter en låååång tid i en trång ladugård = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0