Påsklov = )

Ja, nu har vi påsklov... Jag har lagt lite extra ledigt innan min jobbarhelg, vilket innebär att barnen kan vara hemma och ha påsklov. Detta har jag nog redan skrivit om känns det som ; )

Idag sov barnen länge, ända till 7.30! Det är länge för att vara våra barn. De gick upp och lekte tillsammans så jag kunde ligga kvar o slumra ett tag till. Men vid 9 tyckter jag det var dags för lite frukost. Patrik gick till jobbet i dag. Tråkigt. Vi kom snabbt in i ledighetslunken. Jag jobbade i och för sig igår, men var inte supereffektiv på jobbet om man säger så.
Däremot när jag slutat jobba så åkte jag och handlade och sedan hem och städa! Då kom jag igång...

I dag har jag anmält Sebastian till kulturskolan och till en gitarrkurs. Vi får se om han kommer in. I såfall börjar han efter sommaren. Man kan hyra gitarr där till en början, det är ju superbra!

Nej, om man skulle försöka komma in i duschen och sedan komma ut lite... Ska bara hänga lite tvätt först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0