Dålig uppdatering här...

Det var värst vad det blev glest mellan inläggen nu?!?

Jag kan inte skylla på något annat än lathet ; ) Jag har ju varit väldigt mycket ledig nu det senaste, och det är sååå underbart!!! Jag och barnen har ju varit lediga hela veckan och jag ÄLSKAR det!!!
De har blivit så stora (??) nu så det går upp och börjar leka och vips så kan jag sova till 9... Det har jag gjort under detta påsklovet. Det är också underbart ; )

Idag har jag varit ledig, men skulle ha jobbat kvällen. Men de ringde från jobbet igår och hade väldigt svårt att få in folk. Och vips så var jag på jobbet igår eftermiddag. Patriks syster tog hand om båra barn på eftermiddagen och åkte till universeum! Toppen!

Idag har det varit strålande sol och härligt vårväder till skillnad mot igår. Så man kan ju säga att jag gjorde ett "smart" byte. Nu i helgen jobbar jag tyvärr, det kommer jag inte undan = (

Bla,bla och bla... jag bara svamlar. Återkommer när jag har något vettigt att skriva.
Det är nog där skon klämmer? Att jag inte har något vettigt att skriva om just nu?

Så får det bli gott folk.
 Puss o hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0