Torsdag...

Jaha, så var det tydligen torsdag igen... Fattar inget, i mitt huvud känns det som tisdag!?
I dag jobbar jag kvällen och börjar klockan 12. Så nu sitter jag och Simon och myser lite. Vi äter frukost framför tv:n där Bamse kämpar mot dumma sjörövare : )

Det där att gå ut med mina kära kollegor och äta i lugn o ro blev det ju inget av med : (

Patrik ringde på eftermiddagen och sa att de hade stött på problem och skulle behöva vara kvar... Så det var bara att ringa o säga att jag inte kunde komma. SURT, men det går fler tåg. Snart hoppas jag!
Jag hade ingen att be om hjälp med barnen. Kunde inte gärna be grannarna att LÄGGA mina barn o sitta här inne o vänta tills jag kom hem. Dessutom har just de grannarna som skulle passa dom mellan 17-19 två egna barn som ska i säng osv...
Så det blev en vanlig hemma kväll med allt vad det innebär... Mat, lek, bad o sen i säng.

Simon sov middag alldeles för länge igår. Han somnade i bilen hem från min fd. arbetskamrat och sov säkert 1.5 tim! Han som annars sover max 30 min om ens sover middag. Men han somnade gott runt 20 igår, MEN han vaknade tidigt i morse! 6.15 och ville upp på direkten !!! Jag hade ställt klockan på 6.45 och hade gärna sovit den där halvtimmen också...
Men idag kommer Patrik hem (hoppas jag, för han ska hämta barnen i eftermiddag)!

Vi planerar att åka ut med husvanen i helgen faktiskt! Myyyys... : )
Våra kompisar som också "är med husvagn" ska också med! Vi åker nog till Halmstad för Micke (kompisen) skulle på något event där på lördagen.



Här är dom, våra kära vänner!

Men så var det ju det där med dagarna! Det är alltså torsdag idag... Det betyder att vi åker i morgon!!??? Och jag har inte förberett något. Men jag tror jag hinner handla lite idag ínnan jag börjar jobba och så slänger jag ihop lite kläder i morgon efter jag slutar. Vi ska ju bara vara borta två dygn... Vi sätter inget förtält för två dagar så det blir inte så mycket extra saker som ska med...
Jag beställde färskt bröd till på lördag morgon (?) hur tänkte jag??? Eller jag gjorde nog inte det förresten : )

Titta vilket fin kort!!!



Det är min yngsta lillasyster JULIA !!! Vacker som en dag, snart 17 år...

Nu ska jag halsa i mig lite mera kaffe så jag får i gång min kropp! 


Kommentarer
Postat av: j

linda du är bäst.

2009-09-03 @ 22:15:28
Postat av: L

I knooow....

2009-09-04 @ 14:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0