Svampdag...

Idag bar det ut i skogen!!! O herrejösses vad svampar vi hittade! Mest trattkantareller o en o annan vanlig kantarell. Så nu är det bara rensandet kvar : ( Det är ju inte så kul... Men jag får väl göra det när barnen lagt sig.

Denna veckan har Patrik jobbat extremt mycket, så jag känner mig trött o har slut på tålamod. Ska faktiskt bli skönt att jobba i helgen.
 Det var någon dataserver på Patriks jobb som hade slutat funkat o då blir det liksom "skarpt läge" för honom. Samtidigt som jag förstår att hans jobb är superviktigt ( annars kan ju apoteken stå utan mediciner) så  blir jag trött o sur på hela situationen.
Nu är han iväg på föräldrarådsmöte med dagis...
 Barnen är inne hos grannen en stund o då prioriterade jag att sätta mig här!

Jag gjorde mig till och lagade Flygande Jakob till middag o det kunde jag ju lagt ner direkt... Barnen dissade maten totalt! Men jag är så vansinnigt trött på makaroner på tvären o längden o korv el köttbullar till det! Så jag ville laga något sam JAG tycker är gott. Men jag borde fattat att det inte skulle "gå hem".

Jag tog ett glas vin till maten och jag känner mig alldeles snurrig!??? ETT glas. Är det för att det är lite för mycket runt omkring mig som gör att man inte tål så mycket!?? Mysko.
Såg just att Simon slängt dvd fjärrkontrollen i golvet! Hörde att han slände något i backen förut när han blev hysterisk vid maten (som vanligt!!), och nu återstår bara att se om den höll eller inte. F-n rent ut sagt.

Oj, det kanske inte var så smart att sätta sig här när jag känner att jag håller på att få ett nervöst sammanbrott närsom helst!?
Och dessutom kom jag på att jag måste fixa fram 2 täcken o kuddar till min lillasyster o hennes kille som kommer på besök. De kommer hit i natt och stannar till söndag morgon. Jag hade tänkt att hämta hem från husvagnen men har glömt det totalt. Jag har "bara" kört förbi den 2 gånger idag!!! O nu har jag ju druckit o kan INTE köra! Ytterligare ett smart drag där...

Hoppas nu att ingen som läser detta ringer psykakuten. Jag grejar nog till det här o blir mitt vanliga jag efter mina 30 timmar på jobbet i helgen ska ni se ; )


Kommentarer
Postat av: ida M

Det var jätte mys o vara hos er. blir lite mer nästa gång hoppas jag verkligen! <3

2009-09-13 @ 19:45:40
Postat av: ida M

Det var jätte mys o vara hos er. blir lite mer nästa gång hoppas jag verkligen! <3

2009-09-13 @ 19:49:13
Postat av: ida M

Det var jätte mys o vara hos er. blir lite mer nästa gång hoppas jag verkligen! <3

2009-09-13 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0