Sådär...

Nu har lugnet lagt sig här hemma.
Patrik är i Stockholm, han åkte i morse och kommer inte hem förren i morgon kväll. Han är där i jobbet alltså, så det är ingen nöjesresa direkt. Eller det kanske det blir också förresten. Han får iallafall äta i lugn o ro. ( Tänker på mitt förra inlägg...) Och dessutom behöver han inte tjata isäng barn, inte heller tjata upp barn eller stressa i frukost: ) Så, det är nog ett rätt skönt avbrott trots allt!

Sen jag skrev "på riktigt" sist så har det avklarats en kräftskiva med våran härliga "länga", dvs våra supergrannar ; )



Vi hade en supertrevlig kväll!!!



Syster Frida var också med!

Annars har det inte hänt sådär jättemycket tror jag...? Eller glömmer jag något?
Nej, jag tror att allt liksom bara flyter på. Sebastian tycker att det är riktigt kul att gå i skolan och de har redan tagit skolfoto! Det är ju kul att de gör det så pass tidigt när barnen ännu är lite solbrända och har solblekt hår!

 
Första skoldagen!

I morgon ska jag till en gammal jobbarkompis. Det är dock inte HON som är gammal, utan en fd jobbarkompis som jag inte jobbar med längre. Vi har inte setts på 6 år! Hon har numera mamma till 2 barn och är gift! Det var hon inte när vi jobbade ihop! Då var hon singel och på "jakt" ; )

Och sedan på kvällen ska jag ut med jobbet. Vi ska bowla och sen gå o äta en bit mat. Kruxet är ju bara att Patrik kommer hem 19 och jag behöver gå hemifrån kl 16.40...

TUR att man har grannar som kan ställa upp och passa våra barn! Så himla snällt, verkligen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina fina killen på första skoldagen! Det är nästan så att jag blir lite nostalgisk själv...

2009-09-02 @ 09:24:31
Postat av: JULIA ANDERSSON

LINDA kolla in min blogg om du vill :) den heter aulia.blogg.se :)

2009-09-02 @ 19:15:39
URL: http://aulia.blogg.se/
Postat av: emelie

syns att ni är systrar!:) så fina så, o seb kommer bli alla tjejernas dröm!

2009-09-02 @ 20:29:40
URL: http://emelienina.blogg.se/
Postat av: Linda

Julia: Så du har tagit upp bloggandet igen = )



Emelie: Va kul att du tycker vi är lika! Det kanske inte Frida tycker förståss ; )

Ja, Seb bli kanske en pudding för tjejerna så småningom...

2009-09-02 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0