Nej tack till reklam...

Det betyder att jag inte vill ha reklam!!! Nu var hela brevlådan full av just sådan... -reklam??!!
Jag hoppas att det bara var för denna gången och att det bara var slarv och att de inte struntar i Nej tack till reklam-märket på brevlådan...
Vi har även NIX till vår telefon. Det funkar allt som oftast superbra! Men även där försöker de med alla medel komma förbi. Men då är det bara att säga att man är med i NIX så ber dom så väldigt mycket om ursäkt o lägger på fortare än kvickt!!!
Och om vi nu ska prata om sådant som retar en så tar ju de som står utanför butiker och ropar på en, första plats.
Och tyvärr är det oftast Telenor... Som jag/vi har som abonnemang. Jag tror jag ska byta bara för det! Hehehe...
Jag är på G att byta ändå. Vill ha något abonnemang som är BILLIGT. Har någon något förslag???

Oj, vilket klagoinlägg. Kanske inte sååå kul att läsa men jag var tvungen att få ur mig det och jag tror inte Simon skulle förstå om jag tog upp ämnet med honom... : )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med fullständigt!!! Jag avskyr när säljare jagar en utanför butiker och på stan. Jag har dessvärre utvecklat en stor otrevlighet som i vanliga fall inte är lik mig. Jag ignorerar eller säger nej tack innan de knappt hunnit öppna munnen och så går jag bara förbi. En riktig bitch har jag blivit...

2009-09-21 @ 11:44:20
Postat av: Linda

Nejdå... Du är ju ingen bitch. Men det är skitjobbigt när man inte får vara ifred! Ibland har de till o med mage att bli sura om/när man ignorerar dom!?

Nej, fy de ska ge f-n i MIN dyrbara tid!!!!

Då kommer bitchen fram i mig också : )

Eller BIATCH som jag brukar säga...

2009-09-21 @ 15:18:10
Postat av: David

Ja precis.. skaffa ett riktigt jobb för h-vete tänker jag jämt när gatuförsäljare närmar sig..

2009-09-22 @ 13:08:36
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det kan man ju tycka faktiskt... Det måste ju kännas hopplöst att behöva jag folk på det sättet! Nästan att förnedra sig själv?!

2009-09-22 @ 18:19:11
Postat av: Anonym

JAGA folk skulle jag skriva!!!

2009-09-22 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0