Nästan som fredag : )

Nu har jag jobbat färdigt min vecka... Mycket nice : ) Så det känns som om det är fredag idag!!! Men det blir inget vin idag för att fira för jag är för trött och har lite diffus huvudvärk ( som vanligt).

I morgon däremot har barnen bestämt att vi ska göra egen...  ->   
Pizza alltså!!! Och det är faktiskt jättegott att ha ruccolasallad till!!! Prova det om ni inte har gjort det...
Och DÅ kommer nog vinet fram... Hehehe.
 På lördag ska vi äntligen komma iväg till Liseberg!!! ÄNTLIGEN!!!
Och på söndag åker Patrik till Stockholm : (
Han åker redan på förmiddagen så jag och barnen får väl hitta på nåt mysigt tillsammans resten av söndagen...

Men först är det fredag och då ska barnen få gå och klippa sig! SOM dom har längtat... NOT.
 
Och på lördag kl 10 är det min tur och JAG HAR faktiskt längtat...

Hade tänkt att tända lite värmeljus här hemma nu i kväll men jag hittade inte EN enda tändare???  Mysko.
På tal om värme så börjar det bli lite småkyligt inne i huset nu på kvällarna och morgonen. Men vi härdar ut ett tag till. Vi brukar ge oss runt den 8-10 oktober. De senaste åren har det pendlat mellan de datumen när vi satt på värmen : )
Men det är ju mysko nu så här års. 4 grader när man går till jobbet och 20 när man går hem!? Så på eftermiddagen kånkar man på en hel del kläder som man( barnen allrahelst!!) hade på sig på morgonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0