Myshelg : )

Ja, vi har faktiskt haft en riktigt mysig helg...

Igår var vi på Liseberg  mellan 12-20!!! Det var väldigt mycket folk och därmed lååång kö till de flesta åkattraktioner... Men de väntade tålmodigt, till och med Simon har lärt sig vänta. 20 minuter är väldigt lång tid när man är 3,5 år, men det gick rätt bra ändå!


Alicia och Simon!






Micke, Lotta, Alicia och Sebastian åker Flumride...

I vagnen( stocken) efter kom Simon och Patrik. Jag åker inte någonting för jag är rädd som en höna för sånt jag inte har full kontroll på : )

Sedan kom vi hem med en sån här också!


Stjärnvinst! När Patrik var på Liseberg med sitt jobb kom han också hem med en stjärnvinst i film, då valde han barntema på filmerna. Nu var det actiontema.
Så nu får det gärna bli höstrusk o storm så vi kan sitta inne o kura med våra filmer : )
Tyvärr åker Patrik till Stockholm i kväll och blir borta till på tisdag eftermiddag så vi får nog spara på det ett tag. Jag sätter helst inte på en film själv, det är inte så mysigt tycker jag.

Idag har vi varit på bio! Äntligen kom vi i väg och såg Ice Age 3. Barnen tyckte den var superbra!
På förmiddagen lekte Simon med sin kompis som bor vägg i vägg. Det är väldigt behändigt att ha kompisar på så nära håll!!!
Simon somnade i bilen hem från bion och sover nu som en stock här i soffan. Får se hur det blir i kväll, men oftast somnar han rätt bra runt 20 ändå...

I morgon blir det lite små intensivt. På morgonen ska jag o Simon iväg o lämna Sebastian. Sedan hem o greja inför hans simskola. Efter den så ska jag lämna honom på dagis för att sedan åka och jobba. Ca kl 16.15 hämtar jag Sebastian och Simon och tar med mig dom tillbaka till jobbet, jag jobbar kvällen men ska försöka gå hem lite tidigare. Vid 19 hoppas jag att vi kan åka hem, jag o barnen. Ett evigt pusslande... Blir trött bara jag tänker på det men det ska nog ordna sig... ; )

Nu ska jag påbörja operation väckning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0