Kvällsjobb...

Idag jobbar jag kväll. 12-20, och huvudvärken sitter i. Shit va jobbigt det är... Nu är det nästan mera nacken som är "jobbig". Så jag måste nog förbi apoteket för att inhandla lite Ipren.

Idag kl 8 var Sebastian hos "sin" öronläkare. Ett återbesök för att kolla att allt är ok med hans problemöron. Och det var det. Ingen vätska eller svullnad alls. Skönt! Men nu börjar ju förkylningstiderna igen och därmed öronproblemen... Men Patrik var smart nog att fråga hur vi gör om/när Seb blir förkyld då vanlig nässpray inte är tillräckligt avsvällande. Dr. Roos skrev ut kortisonnäspray som vi ska ge vid förkylning. Sebastian har gått hos samma öronläkare sen hans första öroninflammation som han fick innan han var 1 år... Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått där på Lundby, öron-näsa-hals mottagning.

Igår efter mitt vindsbesök kom jag ner med MASSOR av kläder!!! OCH skor...

* 2 par fodrade gummistövlar
* 2 par gympaskor
* 2 par vinterkängor (Kavat+Ecco!!!)
* x-antal byxor
* x-antal tröjor
* 1 set jacka o termobyxor
* 1 overall
* 1 par fleecefodrade överdragsbyxor
* x-antal pyjamasar
* 2 höstjackor

(Som ni kanske förstår så hade Sebastian MYCKET kläder när han var 3-4 år : )  )

Och ALLT i Simons storlek!!! Fantastiskt : ))))


Men det som inte fanns där uppe och som därmed måste inhandlas är en fleecejacka.
På fredag är jag ledig och ska kolla om jag kan hitta någon bra sådan till honom. Förra året köpte jag en som var vindtät. Den har han tyvärr växt ur : ( Men den var toppenbra så jag hoppas att det finns såna fortfarande!

Oj, herre vad klockan går... Jag måste in i duschen nu!

So long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0