Klantskalle....

Jag menar mig själv alltså. Jag beställde två filmer som vi egentligen skulle gått och sett när de gick på bio...
Glad i hågen beställde jag dom och väntade o väntade. Tillslut ringde jag och frågade var i herrans namn de tagit vägen!? Och de blev väldigt förvånade att jag inte fått dom för lände sedan. Men två dagar efter det samtalet kom iallafall äntligen filmerna ( med en ursäkt att de "varit på villovägar" och kom jag på...
F-n var dom med svenskt tal????? Och svaret på den frågan var NEJ!!!!!




Men de får väl stå och vänta på att Sebastian lär sig läsa : ) Han har dock sett dom men vi får ju sitta och översätta en hel del...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kommer ihåg när jag var barn och såg engelska filmer. Jag tyckte att det var jättemysigt när mamma eller pappa satt och läste den svenska texten för mig... Vissa saker minns man med ett leende...

2009-09-23 @ 07:37:30
Postat av: Linda

Ja, vi får väl ta oss tid att översätta för honom... Men då försvinner "vinningen" med att låta barnen se film : ) Dvs man får ju inget gjort under tiden... Hahahaha!!!

2009-09-23 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0