Hej o hå....

Ska nu försöka knåpa ihop ett litet inlägg här...
 Är så förbenat trött hela tiden : (   Antar att det har med hösten att göra!?
I går skulle jag ha en sån där röjardag här hemma då jag var ledig utan barn... Men det gick sådär måste jag säga.
Jag lämnade Simon klockan 7.45 och åkte direkt till ICA MAXI för att storhandla. Och det gick ju bra iallafall...
Så nu är det påfyllt i varje skåp höll jag på att säga. MEN sen när jag kom hem så tog det stopp?!
Tillslut, ca 30 min innan jag skulle iväg och hämta barnen fick jag fart. Då dammsugade jag hela huset. Toaletterna hade jag tagit kvällen innan tack o lov. Men det kändes som om jag var tvungen att tvinga mig till varje liten rörelse. Och jag var alldeles för trött för att tvinga mig själv igår.
Jag strök faktiskt lite också. Även där fick jag ge upp i förtid då ALLA galgar i HELA huset var upptagna??! Och jag ställer mig inte o stryker skjortor för att sedan vika ihop o lägga in dom i garderoben. Stryka är bland det tråkigaste som finns i hela världen enligt mig!!!

Efter jag hämtat mina barn så var vi ute och lekte tills det var dags att gå in och äta mat. Sebastian börjar få ganska mycket läxor nu och vi har inte riktigt fått klart för oss NÄR han ska göra dom. Direkt efter skolan, eller direkt efter maten??? Hmm, vi tror att direkt efter skolan är bäst men det innebär att det nästan alltid blir jag som får göra det och dessutom ha en ettrig lillebror bredvid.... Det löser sig nog.

Lägger in en superfin bild för jag är för trött för att skriva mera...



Bilden är tagen på Gotland...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var vekligen en fin bild! Tack för idag! Nu är Noel utsövd och lite gladare :-)

2009-09-25 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0