Frostigt...

I morse fick jag skrapa rutan på bilen för första gången denna hösten... Så nu är det alltså höst?! Helt plötsligt blev det liksom höst på riktigt. Nyss var det ju sommar och semester, det känns som om det gått så himla fort!?
Och snart är det dags att sätta på värmen här hemma...

Nåväl, igår kväll hände något märkligt!
Simon vaknade vid 23.30 ca och var helt förtvivlad. Och helt plötsligt kräktes han!!! Och efter han gjort det så somnade han om igen och sov gott hela natten... I morse var han precis som vanligt!!! Men självklart fick han vara hemma från dagis idag för vi visste ju inte hur dagen skulle bli. Jag jobbade på förmiddagen och åkte hem vid 11.30 o då stack Patrik till jobbet. Simon har ätit precis som vanligt, har ingen feber och är hur pigg som helst!?? Jag tycker det är märkligt...
 När jag frågade honom varför han kräktes så berättade han att han hade ätit en dinosaurie och var tvungen att spotta ut den och då kom det spy...!!!! Hihihi... Fantasi när den är som bäst : )
Han kanske drömde att han åt en och mådde illa av det!?

Nu är jag ledig i två dagar för jag ska jobba hela helgen... Har kommit på en rätt bra liknelse med att jobba helg:

Det är som en förlossning.


Lite småångest innan för hur det ska bli.


Trött, uppgiven och allmänt slut som människa under tiden. ( Dock ingen smärta ; ))

Man känner sig som en superhjälte när man klarat av det!

Hihihi... Bra liknelse va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0