Äntligen... : )

Ohh, det är helt underbart ska ni veta!!! Våra barn har börjat gå upp o leka själva (tillsammans) när de vaknar!!! Idag vaknade jag o Patrik klockan 9!!! Och då hade de gått ner och satt på tv-spelet!!! Så vi åt frukost klockan 9.30 idag!! Det är ju grymt att kunna ligga kvar o dryna, iallafall ibland... De vaknade vid 7.30 idag, det är ju inte jättetidigt men jag/vi ville inte gå upp då.
Det är ju inte så att man stensover när de är uppe själva utan man ligger mer o slumrar med ena örat "vaket" : )
Och som sagt... ÄNTLIGEN har vi kommit dit hän att detta är möjligt!!! LÖÖÖVLI...

Igår kväll var vi på kalas... Vi kom hem klockan 21 ca så det blev ju inte hysteriskt sent. Min plan i går på dagen var att få Simon att sova middag i bilen. Jag körde en sväng för att få honom att sova och så långt gick det ju bra. Men han vaknade tyvärr när jag skulle bära in honom så han sov nog bara ca 20 min tyvärr. Det gick rätt bra ändå.
Idag är det kalas igen o denna gång barnkalas på Bushuset i Torslanda. Båda barnen är bjudna och det kan nog bli håll i gång... Förhoppningsvis somnar Simpan (= Simon) på vägen hem för annars tror jag att det blir lite för mycket för honom. Han är förresten trött redan nu?! Han kanske somnar på väg dit!!?

Patrik ska åka dit med barnen och det betyder med andra ord att jag har stora delar av eftermiddagen FÖR MIG SJÄLV!!!!!! Undrar vad jag ska hitta på då...?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att dom börjar klara sig själva lite på morgonen. Vi har ett tag kvar dit...

2009-09-28 @ 07:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0